Zapisz się na nasz newsletter, aby otrzymać kod zniżkowy 5% na pierwsze zakupy > NEWSLETTER

Lorem Ipsum

Lorem Ipsum

Lorem Ipsum

Serwisant na tle produktów AGD
Jeśli Twoje urządzenie jest już w okresie pogwarancyjnym, a wymaga naprawy lub konserwacji, skorzystaj z usług Serwisu Fabrycznego Whirlpool.
Wiedza i doświadczenie naszych techników oraz wykorzystanie tylko oryginalnych części zamiennych producenta zapewni Ci długotrwałe i bezproblemowe korzystanie z Twojego urządzenia.
CZY WIESZ, ŻE...
80% Polaków serwisuje swój sprzęt AGD bez względu na jego wiek nim zdecyduje sie na zakup nowego.
- Najbardziej zainteresowani naprawą dużego AGD są osoby, dla których kwestie ochrony klimatu są kluczowe*

* Dane pochodzą z badania konsumentów przeprowadzonego na zlecenie w Polsce pt.: "Postawy i zachowania użytkowników dużego AGD - droga do zrównoważonego rozwoju poprzez serwis i innowacje."

Jak to działa?

Jak to działa?

Zamawiasz wizytę technika, który zweryfikuje usterkę oraz poda przybliżony koszt naprawy wraz z kosztem zakupu oryginalnych części zamiennych.

Ty podejmujesz decyzję o realizacji naprawy.

Jeśli decydujesz się na naprawę, ponosisz na miejscu jeden koszt uwzględniający pierwszą wizytę diagnostyczną jak i kolejne wizyty serwisowe, bez względu na ich ilość, do czasu wyeliminowania zgłaszanej usterki.
Jeśli nie decydujesz się na naprawę, ponosisz jedynie koszt weryfikacji usterki.
Masz pytania?

Masz pytania?


Skontaktuj się z infolinią pod numerem
22 244 1004
lub za pośrednictwem
formularza kontaktowego.
Nasza misja

Nasza misja

Serwis Fabryczny Whirlpool z główną siedzibą w Łodzi został stworzony, aby zagwarantować wysoki standard obsługi posprzedażowej i zmaksymalizować satysfakcję klientów z zakupu i użytkowania naszych urządzeń.

Jako producent sprawujemy partonat nad sprzętem w okresie gwarancji, a dzięki uruchomieniu usług pogwarancyjnych, również po jej wygaśnięciu.
Nasz zespół

Nasz zespół

Filarem Serwisu Fabrycznego są wykwalifikowani technicy. Po starannej selekcji serwisanci przechodzą szkolenia prowadzone przez wewnętrznych trenerów i doskonalą swoje umiejętności podczas warsztatów w fabrykach Whirlpool na terenie całej Polski. Posiadają dostęp do aktualnych baz wiedzy, nowoczesnych narzędzi i technologii produkcji.
Pracownicy w łódzkiej centrali sprawują bezpośredni nadzór nad naprawami i na bieżąco monitorują obsługę zgłoszeń klientów, aby zagwarantować płynność procesu serwisowego.
Sukcesywnie powiększamy skład zespołu Serwisu Fabrycznego chcąc zapewnić wysoką jakość obsługi jak największej liczbie klientów.
Z Serwisem Fabrycznym Whirlpool masz pewność, że Twój sprzęt trafi w dobre i profesjonalne ręce, a naprawa zostanie rzetelnie wykonana.

Najczęściej zadawane pytania

W jakich godzinach przyjeżdża serwisant?
Serwisant przyjeżdża od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00.
Czy serwis fabryczny jest dostępny w mojej okolicy?
Sprawdź w wyszukiwarce.
Jakie sprzęty i marki naprawiamy?
Duże AGD, Whirlpool, Hotpoint, Indesit, Polar, Kitchen Aid.
Jak mogę zapłacić za usługę?
Podczas wizyty technika - gotówką, kartą lub BLIKIEM.
Czy mogę otrzymać fakturę?
Tak. Taką potrzebę należy zgłosic technikowi przed wystawieniem paragonu.
Jaki jest czas gwarancji na wykonaną usługę?
3 miesiące na usługę, 24 miesiące na część zamienną.